Social Media

De groep Amnesty Vlietstreek (Leidschendam-Voorburg en Rijswijk) is sinds een aantal jaren op social media actief. De Amnestygroep communiceert via Facebook. Op onze social media staat informatie over nieuws, acties en resultaten van de Amnestygroep.

Amnesty Vlietstreek heeft een algemene Twitterpagina Mensenrechten. Wil je het nieuws over mensenrechten wereldwijd op de voet volgen? Word dan lid van onze Facebookpagina of volg Amnesty op Twitter.

WhatsAmnesty Voorburg

Wil je graag op de hoogte blijven van nieuws en activiteiten in Leidschendam-Voorburg en Rijswijk? Meld je dan aan voor de WhatsAmnesty groep. Er worden geen groepsdiscussies gevoerd via Whatsapp. Als je reageert op ons bericht, komt het terecht bij onze WhatsAmnesty-contactpersoon. Je ontvangt ongeveer twee keer per maand een berichtje via Whatsapp dat te maken heeft met de activiteiten in Leidschendam-Voorburg en Rijswijk. Aanmelden kan via AAN naar +31 683589677, of via de WhatsAmnestyknop, rechts onderin beeld.